Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Klantbinding centraal in nieuwe marketingstrategie Parktheater Eindhoven
24 mei 2012
In 2007 transformeerde Stadsschouwburg Eindhoven zich door middel van een verbouwing in Parktheater Eindhoven. Een nieuw gebouw en een tijdelijke sluiting: twee redenen voor het publiek om weg te blijven. Daarnaast worstelde de oude Stadsschouwburg al tijden met een tekort aan opbrengsten. Met een nieuw gebouw kwam het Parktheater ook met een nieuwe marketingstrategie.