Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Rotterdams theater terug op de kaart dankzij nieuwe branding
Gastvrijheid als fundament bij Luxor Theater
12 jun 2018
In 2014 kwamen het oude en het nieuwe Luxor Theater samen. Dit vroeg om een rebranding strategie, met als doel een gezamenlijk gastvrij imago en een grotere naamsbekendheid. De rebranding strategie won de Branddoctors Merk & Experience Award tijdens de Cultuurmarketing Awards in 2017.