Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Eurosonic Noorderslag – Scoren met een Europese PR strategie
6 jan 2014
Afgelopen 3 oktober gaf Marije Jansen van Eurosonic Noorderslag een presentatie op de seizoensopening van Cultuurmarketing. Tijdens haar presentatie ging ze in op de toegepaste marketingstrategieën van het showcasefestival in Groningen. Ook vertelde ze meer over de manier waarop RFID technologie wordt toegepast op het festival.
Door redactie
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.