Een gedegen online marketingstrategie is een must have voor culturele organisaties. Met de snelheid waarmee online marketing zich ontwikkelt, vereist een goede uitvoering veel kennis van een breed scala onderwerpen.
De leergang ‘online marketing: basisbeginselen en strategieën’ bestaat uit zes workshops over de belangrijkste online marketing onderwerpen: E-mailmarketing, social media, online adverteren, zoekmachine marketing (SEO), optimalisatie van je website en het analyseren van resultaten met Google Analytics. De leergang is speciaal ontwikkeld voor marketing- en communicatieprofessionals die werken voor culturele organisaties.
Na afloop kan je online marketing effectiever én strategischer uitvoeren en maak je resultaten beter inzichtelijk.
De leergang bestaat uit zes workshops. De workshops vinden plaats in Utrecht van 10:00 tot 16:30 uur.
De workshops zijn ook individueel te volgen, maar er zijn meer plekken gereserveerd voor deelnemers aan de gehele leergang. Daarnaast is deelname aan de gehele leergang voordeliger.
De studiebelasting is 43 uur aan lesuren en ca. een half uur voorbereiding per workshop.
Deze prijzen zijn exclusief btw en inclusief vegetarische lunch en consumpties.
Voor aanvang van deze training ontvang je een intake waarin je je verwachtingen en vraagstukken kan inbrengen. Daarom adviseren we je voor 19 december 2022 aan te melden.
De leergang richt zich op marketing- en communicatiemedewerkers die werkzaam zijn in de Nederlandse of Vlaamse culturele sector en (mede)verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de online marketingactiviteiten.
De ultieme stoomcursus met ruimte voor persoonlijke aandacht.
Een training waar je in je werk direct mee aan de slag kan en profijt van hebt.