Online marketing: basisbeginselen en strategieën

Leergang
6 workshops, start 16 januari 2024

Gedurende vijf maanden word je door de beste experts in elk vakgebied bijgespijkerd over een effectieve online strategie, zodat jij het succes van online marketing kan vergroten.      

Startdatum: 16 januari 2024 (10:00 - 16:30)
Locatie: Utrecht
Regulier tarief (excl. btw)
€ 3099
Ledentarief (excl. btw)
€ 1990

Een gedegen online marketingstrategie is een must have voor culturele organisaties. Met de snelheid waarmee online marketing zich ontwikkelt, vereist een goede uitvoering veel kennis van een breed scala onderwerpen.

De leergang ‘online marketing: basisbeginselen en strategieën’ bestaat uit zes workshops over de belangrijkste online marketing onderwerpen: E-mailmarketing, social media, online adverteren, zoekmachine marketing (SEO), optimalisatie van je website en het analyseren van resultaten met Google Analytics. De leergang is speciaal ontwikkeld voor marketing- en communicatieprofessionals die werken voor culturele organisaties.

Na afloop kan je online marketing effectiever én strategischer uitvoeren en maak je resultaten beter inzichtelijk.

Programma

De leergang bestaat uit zes workshops. De workshops vinden plaats in Utrecht van 10:00 tot 16:30 uur.

De workshops zijn ook individueel te volgen, maar er zijn meer plekken gereserveerd voor deelnemers aan de gehele leergang. Daarnaast is deelname aan de gehele leergang voordeliger.

De studiebelasting is 43 uur aan lesuren en ca. een half uur voorbereiding per workshop.

Prijzen en aanmelden

Deze prijzen zijn exclusief btw en inclusief vegetarische lunch en consumpties.

Voor aanvang van deze training ontvang je een intake waarin je je verwachtingen en vraagstukken kan inbrengen. Daarom adviseren we je voor 19 december 2022 aan te melden.

meld je aan

Doelgroep

De leergang richt zich op marketing- en communicatiemedewerkers die werkzaam zijn in de Nederlandse of Vlaamse culturele sector en (mede)verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de online marketingactiviteiten.

Ervaringen van deelnemers

Theaters Dilligentia & Pepijn
Fleur Schoonenberg
De ultieme stoomcursus met ruimte voor persoonlijke aandacht.
Poppodium het Burgerweeshuis
Jeany Robbe
Een training waar je in je werk direct mee aan de slag kan en profijt van hebt.