Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Het succes achter Naturalis’ marketingcampagne rondom T. rex Trix
8 feb 2017
‘Heel Nederland in de ban van T. rex’, dat is het motto van de marketingcampagne rondom het skelet van de door Naturalis zelf opgegraven Tyrannosaurus Rex. Dat de campagne van Corine van Impelen, hoofd Communicatie en Evenementen bij Naturalis, en haar team succesvol was, is inmiddels wel duidelijk. Door de enorme media-aandacht reizen er dagelijks vele bezoekers af naar Leiden om de T. rex, die de naam Trix heeft gekregen, met eigen ogen te bekijken. In dit artikel kijken we naar enkele hoogtepunten van de succesvolle campagne.
Door Elisabeth Rullens
Fotografie
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.