Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
De Kunsthal Rotterdam: samenwerking als keyword in de strategie
1 dec 2014
Op donderdag 12 juni 2014 gaf Mariëtte Maaskant, hoofd Marketing en Communicatie van de Kunsthal Rotterdam, een presentatie tijdens de inspiratiemiddag Het realiseren van succesvolle marketingcampagnes. In haar presentatie vertelde zij over de totstandkoming van de marketingcampagne rond de tentoonstelling ‘The Fashion World of Jean Paul Gaultier’.