Word wijzer - Cultuurmarketing

Word wijzer

Dit is Mila Stolk
Rebranding? Inclusief leiderschap? Influencer marketing? Jouw interesses bepalen het programma. 
Bekijk agenda

Binnenkort

Hier word je scherper van. En daarna... opgefrist weer aan de slag!
12 Oct
exclusief
Keukengeheim
De naamswijziging van Kunstinstituut Melly
Training brandmanagement voor culturele organisaties
25 Oct
Leergang
Brandmanagement
Leergang online marketing voor culturele organisaties
9 Nov
Leergang
Meer succes met online marketing (online editie)

Zoek binnen thema’s

Blijf je ontwikkelen met behulp van het PPO

Werk je in de culturele sector? Dan krijg je deelname aan trainingen mogelijk deels vergoed met Werktuig PPO. Lees hier meer over de voorwaarden.

null

Validisme in de cultuursector

Alicia Hoost bespreekt hoe validisme op verschillende manieren voorkomt in de cultuursector en wat je er zelf aan kan doen om deze vorm van uitsluiting tegen te gaan.

Van Operadagen Rotterdam naar O.

Het stoffige imago van Operadagen Rotterdam maakte plaats voor een nieuwe positionering: O.

Musea terug van weggeweest

Drie musea vertellen over hun ervaringen nu ze na een derde lockdown weer open mogen.

exclusief

TikTok: geen kwantiteit, maar kwaliteit

Dit is de samenvatting van het event 'TikTok: The next big thing?', over de kansen van dit medium voor de culturele sector.

Een sterk merk bouw je niet alleen

Sinja Bloeme vertelt hoe je als culturele organisatie een sterk merk wordt en waar je aan moet voldoen om te investeren in brandbuilding.

Kennismaken met ballet vanuit de woonkamer

Nitchka Wefers Bettink won de Young Talent Award 2021 voor de online balletlessen van Nationale Opera & Ballet.

6 interessante scripties voor de cultuursector

Jaarlijks ronden talloze studenten scripties en onderzoeken af op het gebied van kunst, cultuur en erfgoed. In dit artikel vind je 6 scripties die relevant zijn voor het culturele werkveld die het afgelopen studiejaar zijn verschenen. 

T*Agency campagne

T*Agency verbindt jongeren met theater

Rozemarijn Romeijn (Theaters Tilburg) is een van de winnaars van de Cultuurmarketing Awards 2021.