Word wijzer - Cultuurmarketing

Word wijzer

Dit is Mila Stolk
Rebranding? Inclusief leiderschap? Influencer marketing? Jouw interesses bepalen het programma. 
Bekijk agenda

Binnenkort

Hier word je scherper van. En daarna... opgefrist weer aan de slag!
Leergang content marketing
6 Jan
Leergang
Aan de slag met contentmarketing
28 Jan
Cursus
Customer journey mapping
Webinar e-commerce
31 Mar
Webinar
Doelen & e-commerce in Google Analytics

Zoek binnen thema’s

Samenwerking zoeken via digitaal platform

Maurtis Kreijveld zet in dit artikel voor Marketingfacts.nl uiteen waarom de cultuursector deze crisis zou moeten aangrijpen om versneld te digitaliseren.

Wat moeten we met erfgoed? Bewaren!

Riemer Knoop plaatst de vraag 'Wat is erfgoed?' in dit artikel dat hij voor de Boekmanstichting schreef, in een relativerend, historisch kader en komt met alternatieve handelingsperspectieven.

De marketeer als pionier

Jon Heemsbergen bespreekt in deze blog de kansen voor marketeers om in tijden van crisis nieuwe dingen uit te proberen en structurele problemen aan te pakken.

Focus op cultuurmarketing

Floor van den Elsen zet in dit artikel voor Frankwatching uiteen dat het gericht inzetten op cultuurmarketing tijdens crises een groot effect heeft. 

exclusief

Donateurswerving in crisistijd

Donateurswerving in crisistijd vraagt om een duidelijke boodschap waaruit de urgentie blijkt.

Vaccin alleen redt cultuursector niet

De Raad voor Cultuur roept het kabinet op zeker vijf jaar uit te trekken voor de wederopbouw van de cultuursector. Lees er meer over in de artikelen van De Volkskrant & NRC.

Corona zet contentmarketing op de kaart

Irma Machielse gaat in dit artikel in op de vraag of het maken van meer (online) content ook betekent dat contentmarketing daadwerkelijk effectiever is geworden.

De toekomst van de kunst is nu

In dit artikel dat Clayde Menso schreef voor de Boekmanstichting gaat hij in op het belang van digitalisering en diversiteit in tijden van crisis.

De 6 raarste (en leukste) museumcampagnes

Manuel Charr schrijft voor MuseumNext over zijn favoriete 'outside the box' museumcampagnes.