Word wijzer - Cultuurmarketing

Word wijzer

Dit is Mila Stolk
Rebranding? Inclusief leiderschap? Influencer marketing? Jouw interesses bepalen het programma. 
Bekijk agenda

Binnenkort

Hier word je scherper van. En daarna... opgefrist weer aan de slag!
Training PR voor culturele organisaties
13 Apr
Cursus
De kracht van PR
Webinar Google Data Studio
15 Apr
Webinar
Introductie Google Data Studio
Webinar digitale toegankelijkheid
19 Apr
Webinar
Digitale toegankelijkheid

Zoek binnen thema’s

IDFA Sfeerfoto Opname
exclusief

De toekomst van livestreaming

Cultuurmarketing sprak in een online event met Pakhuis de Zwijger, IDFA en Ancienne Belgique over de toekomst van livestreaming.

Webinar digitale toegankelijkheid

WCAG 2.1: richtlijn digitale toegankelijkheid

Digitale toegankelijkheid is sinds kort ook een verplichting voor culturele organisaties. Hoe ga je hiermee aan de slag?

Afbeelding Darija Kalkan in Stedelijk Museum Amsterdam

Interview Darija Kalkan

Darija Kalkan wil als nieuwe manager marketing & communicatie een nog sterker merk maken van het Stedelijk Museum Amsterdam.

Wie worden de cultuurmarketeers van het jaar?

Wie vind jij de beste cultuurmarketeer of een veelbelovend talent van dit jaar? Geef jouw tip door voor de Cultuurmarketing Awards 2021.

Weg met die seizoensbrochure?!

Parkstad Limburg Theaters (PLT) en Chassé Theater ontwikkelden naar aanleiding van de coronacrisis een nieuwe verkoopstrategie: kort op de bal om teleurstelling bij bezoeker te voorkomen.

Impact coronacrisis op freelancers

In dit artikel vind je de belangrijkte resultaten van de impact van de coronacrisis op zzp'ers, onderdeel van het Cultuurmarketing Onderzoek 2020.

bezoekers geven hoge beoordeling aan musea en theaters

Hoogste waardering musea en theaters ooit

Uit grootschalig onderzoek door Hendrik Beerda Brand Consultancy blijkt dat museum- en theaterbezoekers ondanks het coronajaar enthousiaster zijn dan ooit.

Interview Maurice Seleky

Maurice Seleky zet als hoofd communicatie en marketing bij het Amsterdam Museum in op een nieuwe positionering, de broadcasting van publieksprogrammering en een sterk team.

Communicatie in crisistijd

Vier organisaties over hun communicatiestrategie om het publiek het gevoel van een verantwoordelijk en veilig cultuurbezoek te laten ervaren.