Deelnemers gezocht voor pilot commissies

Cultuurmarketing commissies

Cultuurmarketing start met een pilot voor Cultuurmarketing commissies: kleine vakgroepen die zich bezighouden met specifieke marketingonderwerpen.

Door de redactie

Fotografie

William van der Voort

De drie onderwerpen van de pilot zijn: evaluatie van inclusiviteitsbeleid, de inzet van ambassadeurs en draagvlak voor kunst en cultuur. Via onderstaande link kan je je opgeven voor deelname.

Het doel van de commissies is om met vakgenoten te leren, delen en reflecteren over een specifiek thema. Iedere commissie bestaat uit een groep mensen die vakinhoudelijke overeenkomsten hebben. Dat kan inhoudelijk zijn, maar ook op rol.

Update 4 juni: vanwege corona is besloten om de start van de commissies uit te stellen tot na de zomer en daarmee de deadline voor aanmelden te verlengen. Geïnteresseerden kunnen zich nu t/m 12 juli aanmelden. Daarnaast is besloten het thema ‘internationalisering’ te vervangen door ‘draagvlak voor kunst en cultuur’. Als jij je al had opgegeven voor dit thema (of een van de andere thema’s), ontvang je binnenkort bericht.