Partnerevent
De Arts Marketing Association (AMA) is de Engelse equivalent van Cultuurmarketing. Iedere zomer organiseert de AMA een grootschalige conferentie. Vorig jaar werd het succesvolle digitale Arts Marketing Festival geïntroduceerd. Deze digitale vorm is dit jaar ook toegepast op de jaarlijkse conferentie.
Door de grote ontwikkelingen ingezet door COVID-19, klimaatverandering en bewegingen op het gebied van sociale rechtvaardigheid wordt er stilgestaan bij het concept van verandering, samengevat in het thema ‘Change for Good’. Wat kunnen we leren van de ontwikkelingen die we het afgelopen jaar hebben gezien, en wat moeten we weten over de veranderingen die gaan komen?
Het programma bevat panelsessies, vooropgenomen films gevolgd door live Q&A’s, case studies en diverse netwerkmogelijkheden.
Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a.: rebuilding & retaining audiences, EDI (equality, diversity & inclusivity), career progression & leadership en future trends.
De conferentie is interessant voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met publieksontwikkeling en geschikt voor alle functieniveaus. Cultuurmarketing werkt al een aantal jaren samen met de AMA vanwege de inhoudelijke raakvlakken met de cultuurmarketingpraktijk in Nederland, en omdat digitale conferenties (meer dan ooit) de mogelijkheid bieden om te leren en geïnspireerd te worden door de kunst- en cultuursector in het Verenigd Koninkrijk.
Cultuurmarketing kan haar een korting van 20% aanbieden op het:
De prijzen zijn exclusief BTW.
Cultuurmarketing leden kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar met de volgende gegevens: naam, functietitel, organisatie, e-mailadres van de deelnemer(s) en het type ticket (individueel / team).
Cultuurmarketing stuurt jouw gegevens door naar de AMA. Je ontvangt vervolgens praktische informatie en de factuur vanuit de AMA.
Geen Cultuurmarketing lid? Dan kan je inschrijven voor het reguliere tarief
Fotocredit: AMA