Cursus
Hoe voorzie je je organisatie van input op het gebied van klantbeleving? En hoe breng je dit op een heldere manier over aan collega’s? Wanneer je dit proces in de vingers hebt, kan je de klantbeleving continue herijken en blijf je wendbaar onder wisselende omstandigheden.
In deze cursus leer je de behoeften van jouw doelgroep in kaart te brengen en analyseer je cruciale contactmomenten in de customer journey, waarbij zowel online als offline touchpoints aan bod komen. Vervolgens ga je aan de slag met het optimaliseren van de customer journey: door klantprocessen efficiënter en beter in te richten draag je bij aan een hogere klanttevredenheid, wat kan leiden tot meer loyale bezoekers en ambassadeurs voor jouw culturele organisatie.
De volgende onderwerpen maken deel uit van het programma:
Tijdens deze cursus worden theorie en praktijk gecombineerd. Je krijgt een introductie op relevante begrippen en tools binnen customer experience management en past deze toe tijdens praktische oefeningen.
Deze cursus wordt online verzorgd via Zoom gedurende de volgende drie dagdelen:
Deze prijzen zijn exclusief BTW.
Deze cursus is volgeboekt. voor de wachtlijst, we brengen je op de hoogte als er een plekje vrijkomt en wanneer we een nieuwe editie organiseren.
De cursus is geschikt voor marketingmedewerkers en/of CRM-specialisten binnen de Nederlandse of Vlaamse culturele sector die zich bezighouden met klantbeleving en -tevredenheid. Het is aanbevolen om voldoende draagvlak en bevoegdheid te hebben binnen de organisatie om bestaande klantprocessen aan te passen.
Kees Kerkvliet is managing director en eigenaar van TOTE-M (een bureau gespecialiseerd in klantbeleving) en verbonden aan Beeckestijn Business School als kerndocent van de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management.
Dit is een goede training waar je leert omgaan met een handige tool en veel inzichten krijgt in merkwaarden en consumentengedrag. Zeker de moeite waard!
Deze training is leerzaam, praktisch en gericht op ónze beroepspraktijk.
Ik vind dat een customer journey binnen ieder bedrijf, groot of klein, een plek moet krijgen. De combinatie van theorie en praktijk in deze cursus biedt de basis om aan de slag te gaan.