Keukengeheim
De Nationale Opera, Het Nationale Ballet en Nationale Opera & Ballet presenteerden zich tien jaar na hun fusie nog steeds als drie aparte merken. Dit leidde tot de wens om als één krachtig huis naar buiten te treden. Daarnaast sloot de bestaande visuele identiteit onvoldoende aan bij de behoefte aan een digital first-marketingstrategie.
Tijdens deze bijeenkomst kom je erachter hoe je van visie naar visuele identiteit komt. Adjunct-Hoofd Marketing, Communicatie & Publiek Marijn Maas neemt je mee in het proces en laten zien welke ingrediënten je nodig hebt bij de ontwikkeling van een nieuwe merkidentiteit.
Tijdens dit Keukengeheim krijg je een exclusief kijkje in de werkwijze van één van de grootste culturele marketingteams van Nederland. De marketeers delen naast de hoogtepunten ook de uitdagingen en de lessen die zij leerden tijdens de implementatie. Onderdeel van het programma is een rondleiding achter de schermen van een theater met internationale allure.
Dit Keukengeheim is in het bijzonder leerzaam voor marketeers die geïnteresseerd zijn in branding, positionering en vormgeving.
De bijeenkomst vindt plaats op 21 januari 2025 bij Nationale Opera & Ballet in Amsterdam. Het programma is als volgt:
13:45 uur: Aanvang
14:00 uur: Start programma inclusief rondleiding
16:30 uur: Afsluitende borrel met mogelijkheid tot napraten
17:30 uur: Einde
Helaas, deze bijeenkomst is volgeboekt. Meld je aan voor de wachtlijst en we brengen je op de hoogte als er een plekje vrijkomt.
Deelname is inclusief consumpties en rondleiding.
Ben je lid van Cultuurmarketing? Fantastisch! Cultuurmarketing leden hebben exclusieve toegang tot dit Keukengeheim.
Nog geen lid, maar wel profiteren van deze prijs? Word dan eerst lid.
Marijn Maas heeft een achtergrond in Theater-, Film- en Televisiewetenschap en Persuasive Communication, wat haar direct op haar plek bracht als content marketeer bij Nationale Opera & Ballet. Hier beheerde ze de online kanalen en hield ze zich bezig met storytelling rondom producties, veelal in videovorm. Daarna was ze vier jaar verantwoordelijk voor het merk en de marketingcampagnes van Het Nationale Ballet. In haar rol als Manager Brand Marketing werkte ze aan de merkpositionering van NO&B en leidde ze als projectleider de verandering van de visuele identiteit. Momenteel richt Marijn zich als adjunct-hoofd op de verbinding van artistieke en zakelijke belangen en werkt ze aan strategische projecten als Audience Development.
Lees meerFotografie headerfoto: Ronald Tilleman