Workshop
In tegenstelling tot wat wel eens beweerd wordt, blijft e-mail één van de meest krachtige middelen van de marketingcommunicatiemix. De conversie van e-mail is vaak vele malen hoger dan van andere middelen.
Bij veel organisaties ligt binnen e-mailmarketing de focus op het versturen van nieuwsbrieven. Vaak is er bij de inzet van nieuwsbrieven veel winst te behalen door relevanter te communiceren, in te zetten op database-groei en een betere analyse van resultaten.
Na het volgen van deze workshop heb je de basis op orde en kan je aan de slag met het verbeteren en laten groeien van je mailings. Ook ken je de stappen om e-mailmarketing strategischer aan te vliegen.
De volgende onderwerpen maken deel uit van het programma:
De workshop bestaat uit zowel theorie als actief aan de slag gaan met het verbeteren van de eigen e-mailmarketingstrategie. Daarnaast bekijk en bespreek je gezamenlijk de mailings van de andere deelnemers, zodat je van je vakgenoten kunt leren.
Data:
• dinsdag 26 september 2023 (09:30 – 13:00 uur)
• donderdag 28 september 2023 (09:30 – 13:00 uur)
Locatie: online via Zoom
Studiebelasting: 7 uur aan lesuren en ca. een half uur huiswerk
Investering:
• 559 euro (excl. btw) voor niet-leden ( en profiteer van korting)
• 309 euro (excl. btw) voor leden
Belangrijk: de online training wordt opgenomen en deelnemers ontvangen de opnames na afloop van beide workshopdagen.
Liever trainen op locatie? Op vindt deze workshop plaats in Utrecht.
Deze workshop maakt onderdeel uit van de een bundel van 6 praktische workshops waarin je de vaardigheden aanleert voor een effectieve online strategie.
De workshops zijn ook individueel te volgen, maar er zijn meer plekken gereserveerd voor deelnemers aan de gehele leergang. Daarnaast is deelname aan de gehele leergang voordeliger: je bespaart minstens €145,- op de totaalkosten. Deze bundel wordt zowel als aangeboden.
De workshop is geschikt voor junior en medior marketing- en communicatiemedewerkers die (mede)verantwoordelijk zijn voor e-mailmarketing binnen hun organisatie in de Nederlandse of Vlaamse cultuursector. De workshop richt zich op de basis van een effectieve e-mailstrategie: wij raden de workshop niet aan voor gevorderden.
Ruben Zantingh-Bozic is al meer dan 20 jaar actief in online- en e-mail marketing. Sinds 2014 opereert hij als zelfstandig Online Marketeer & Strateeg. Onder Ruben’s klanten bevindt zich alles van kleine startup tot grote corporate en daartussen veel organisaties in de culturele sector.
Ruben is een ervaren en fijne trainer die met al zijn enthousiasme iedereen meekrijgt om vol goede moed met de theorie en opdrachten aan de slag te gaan.
De training roept veel belangrijke en goede vragen op die je je als organisatie zelf moet stellen. Zo krijg je handvatten om zelf aan de slag te gaan!
Hele fijne workshop om je van A tot Z in e-mailmarketing te verdiepen!