Inspiratiemiddag
De culturele sector staat bekend om haar creatieve werkomgeving en de mogelijkheid om maatschappelijke impact te maken. Maar in de huidige krappe arbeidsmarkt is dat niet meer genoeg. Om medewerkers aan te trekken en te behouden, is het belangrijk dat culturele organisaties zich duidelijk en aantrekkelijk profileren als werkgever.
Employer branding draait om het uitdragen van de unieke waarden en missie van jouw organisatie naar medewerkers. Een sterk werkgeversmerk zorgt voor herkenning en betrokkenheid, zowel bij potentiële nieuwe medewerkers als bij het huidige personeel. Dit is niet alleen een taak voor HR of marketing; juist door samen te werken kunnen organisaties een krachtige boodschap neerzetten.
Tijdens deze inspiratiemiddag voor marcom en hr professionals leer je hoe employer branding helpt om jouw organisatie sterker te positioneren als aantrekkelijke werkgever.
De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 10 december 2024, van 14:00 tot 16:30 uur in de Social Impact Factory in Utrecht. De sprekers maken we binnenkort bekend, dus houd het programma goed in de gaten. Zet de datum alvast in je agenda en meld je nu aan voor het voordelige tarief. Dit tarief is inclusief koffie, thee en een afsluitende borrel.
Iedereen is welkom om deel te nemen, ook als je (nog) geen lid bent van Cultuurmarketing.
Ben je lid van Cultuurmarketing? Fantastisch! Als lid geniet je
automatisch van €55 korting.
Nog geen lid, maar wel profiteren van deze prijs? Word dan eerst lid.
"Tijdens deze middag brengen we marketing en HR samen om de unieke waarden van jouw organisatie als werkgever te versterken."