Webinar
Als marketeer zet je allerlei bezoekersdata en andere databronnen in voor sturing aan je marketingstrategie. Maar hoe geef je de inzichten die hieruit voortkomen op een heldere manier weer, zodat je collega’s en andere stakeholders mee kunt nemen in jouw verhaal?
In dit webinar krijg je in 2,5 uur een introductie op de mogelijkheden van datapresentatie d.m.v. Google Data Studio. Dit datavisualisatie- en rapportageprogramma is gratis beschikbaar en maakt het mogelijk om informatie uit Google Analytics met andere databronnen zoals ticketing en social media te koppelen.
Aan bod komen vraagstukken en rapporten voor theaters, musea, producerende instellingen en andere culturele organisaties, waaronder een dashboard om de (online) customer journey weer te geven. Tijdens het webinar doe je interactief mee en is er ruimte om je vraagstukken in te brengen.
Deze prijzen zijn exclusief BTW.
Dit webinar is geschikt voor marketingcommunicatieprofessionals, die werkzaam zijn in de Nederlandse of Vlaamse culturele sector, met basiskennis van Google Analytics. Het webinar is een introductie op Google Data Studio: de workshop wordt daarom afgeraden voor professionals die al goed bekend zijn met deze tool.
Het webinar wordt gegeven door Jaap Schepers. Jaap is mede-eigenaar van Afdeling Online: een online marketingbureau dat zich richt op zowel de culturele als de commerciële sector.
Een fijne introductietraining die je op weg helpt en je meteen goede do's en don'ts meegeeft.
Jaap opende een wereld van mogelijkheden voor ons. Zeker het volgen waard!
Een super heldere en hands on workshop waarbij je echt het gevoel krijgt dat je wat hebt geleerd en ook direct een start kan maken met het opzetten van een Google Data Studio.