Workshop
“We doen eigenlijk al jaren hetzelfde, met als voornaamste reden dat we nou eenmaal al jaren hetzelfde doen”. In de waan van de dag is het verleidelijk om vast te houden aan vertrouwde methoden van e-mailmarketing. Maar anno 2025 is een sterke e-mailmarketingstrategie de sleutel tot het creëren van persoonlijke interactie en het converteren van je publiek.
In onze workshop ontdek je hoe je een verbeterslag maakt in jouw e-mailactiviteiten met behulp van AI, personalisatie en automatisering. Je leert om los te breken van de traditionele cyclus van nieuwsbrieven en hoe je e-mailmarketing optimaal kunt benutten binnen jouw marketingstrategie.
De workshop bestaat uit zowel theorie als oefeningen die je helpen om de kennis toe te passen op jouw eigen e-mailactiviteiten. Er is voldoende ruimte voor interactie, zodat we van en met elkaar leren. De volgende onderwerpen komen aan bod:
Deze workshop is ideaal voor (online) marketeers, communicatiemedewerkers en iedereen die betrokken is bij het online succes van een culturele organisatie. Of je nu nieuw bent in de wereld van e-mailmarketing of je vaardigheden wilt verfijnen, deze workshop biedt praktische inzichten en direct toepasbare kennis.
Ruben is al meer dan 20 jaar actief in online- en e-mail marketing. Sinds 2014 werkt hij als zelfstandig online marketeer & strateeg en helpt hij een breed scala aan klanten, van kleine start-ups tot grote corporates en culturele organisaties. Leuk weetje: in de afgelopen 9 jaar heeft Ruben al meer dan 250 cultuurmarketeers succesvol getraind in e-mailmarketing!
Lees meerDinsdag 11 maart 2025 (10:00u – 16:30u) bij ILFU in Utrecht.
Regulier tarief
Iedereen is welkom om deel te nemen, ook als je (nog) geen lid bent van Cultuurmarketing.
Ledentarief
Ben je lid van Cultuurmarketing? Fantastisch! Als bestaand lid geniet je
automatisch van €250 korting.
Nog geen lid, maar wel profiteren van deze prijs? Word dan eerst lid.
Let op: voor aanvang van deze training ontvang je een intake waarin je je verwachtingen en vraagstukken kan inbrengen. Daarom adviseren we je voor 10 februari 2025 aan te melden.
De training roept veel belangrijke en goede vragen op die je je als organisatie zelf moet stellen. Zo krijg je handvatten om zelf aan de slag te gaan!
Ruben geeft veel tips die ik meteen in de praktijk kan brengen. Het was een nuttige cursus die ik zeker aan kan bevelen.
Hele fijne workshop om je van A tot Z in e-mailmarketing te verdiepen!
Vind de bijeenkomst of training die het beste bij je past. Onze expert op het gebied van training en ontwikkeling, Dana, denkt graag met je mee.