“We doen eigenlijk al jaren hetzelfde, met als voornaamste reden dat we nou eenmaal al jaren hetzelfde doen”. In de waan van de dag is het verleidelijk om vast te houden aan vertrouwde methoden van e-mailmarketing. Maar anno 2024 is een sterke e-mailmarketingstrategie de sleutel tot het creëren van persoonlijke interactie en het converteren van je publiek.
In onze workshop ontdek je hoe je een verbeterslag maakt in jouw e-mailactiviteiten met behulp van AI, personalisatie en automatisering. Je leert om los te breken van de traditionele cyclus van nieuwsbrieven en hoe je e-mailmarketing optimaal kunt benutten binnen jouw marketingstrategie.
✓ Herken je welke e-mail onderdelen effectief zijn voor jouw publiek
✓ Weet je hoe je AI ethisch inzet bij het schrijven van converterende e-mails
✓ Ben je geïnspireerd om te personaliseren met conditionele content
✓ Ken je succesvolle praktijkvoorbeelden van e-mailmarketing
✓ Vertrek je met concrete tips en ideeën om je e-mails direct te verbeteren
De workshop bestaat uit zowel theorie als oefeningen die je helpen om de kennis toe te passen op jouw eigen e-mailactiviteiten. Er is voldoende ruimte voor interactie, zodat we van en met elkaar leren. De volgende onderwerpen komen aan bod:
Data:
• dinsdag 15 oktober 2024 (09:30 – 13:00u)
• donderdag 17 oktober 2024 (09:30 – 13:00u)
Locatie: Online via Zoom
Studiebelasting: 7 uur aan lesuren en ca. een half uur huiswerk
Investering:
• 569 euro (excl. 21% btw) voor niet-leden ( en profiteer van korting)
• 329 euro (excl. 21% btw) voor leden
Voor aanvang van deze training ontvang je een intake waarin je je verwachtingen en vraagstukken kan inbrengen. Daarom adviseren we je voor 13 september 2024 aan te melden.
Deze workshop is ideaal voor (online) marketeers, communicatiemedewerkers en iedereen die betrokken is bij het online succes van een culturele organisatie. Of je nu nieuw bent in de wereld van e-mailmarketing of je vaardigheden wilt verfijnen, deze workshop biedt praktische inzichten en direct toepasbare kennis.
Ruben Zantingh-Bozic is al meer dan 20 jaar actief in online- en e-mail marketing. Sinds 2014 opereert hij als zelfstandig Online Marketeer & Strateeg. Onder Ruben’s klanten bevinden zich kleine start-ups, grote corporates en culturele organisaties. Inmiddels heeft Ruben in 9 jaar tijd al ruim 250 cultuurmarketeers begeleid in de Cultuurmarketing trainingen over e-mailmarketing.
Ruben geeft veel tips die ik meteen in de praktijk kan brengen. Het was een nuttige cursus die ik zeker aan kan bevelen.
De training roept veel belangrijke en goede vragen op die je je als organisatie zelf moet stellen. Zo krijg je handvatten om zelf aan de slag te gaan!
Hele fijne workshop om je van A tot Z in e-mailmarketing te verdiepen!