Keukengeheim

De merkidentiteit van de Beursschouwburg

Hoe zorg je voor een herkenbare merkidentiteit, waarmee je enerzijds positie inneemt en anderzijds een zo breed mogelijk publiek aanspreekt?

Startdatum

Vrijdag 20 mei 2022

Tijden

15:00 - 18:00 uur

Locatie

Beursschouwburg (Auguste Ortsstraat 20, Brussel)

Investering

Ledentarief: €27,50 (excl. BTW)

    De Beursschouwburg in hartje Brussel is een multidisciplinair kunstencentrum waar publiek samenkomt voor performance, screenings, muziek, exposities, debat, lezingen en feesten. Jong talent, kruisbestuiving en experiment staan daarbij centraal.

    Het podium wil met deze veelzijdige programmering zoveel mogelijk inwoners van de diverse stad Brussel bereiken. De uitdaging daarbij is om een consistente en herkenbare merkidentiteit te creëren binnen de communicatie-uitingen, die duidelijk weergeeft waar de organisatie voor staat.

    In dit Keukengeheim vertelt Hanne Delodder (digital & creative director bij Beursschouwburg) hoe zij het (drietalige) communicatiebeleid vormgeeft, waarin een grote focus ligt op de storytelling, visuele herkenbaarheid en community-building. Daarbij wordt altijd vertrokken vanuit de inhoud.

    Deze strategie wordt toegelicht aan de hand van het huidige jaarthema Habits, waarbij zowel het publiek als de Beursschouwburg wordt gestimuleerd na te denken over veranderen en verbreken van patronen.

    Kortom: je krijgt een inkijkje in de Beursschouwburg, waarbij successen worden gevierd en een eerlijk beeld wordt geschetst over wat er nog anders kan.

    Aanmelden

    Cultuurmarketing Keukengeheimen zijn informeel en vinden plaats in kleine kring. Om een zo open mogelijke sfeer te creëren zijn er maximaal 20 plekken beschikbaar. Toegang tot de Cultuurmarketing Keukengeheimen is een voordeel van het Cultuurmarketing lidmaatschap.

    Het deelnametarief is €27,50 exclusief BTW, inclusief korte rondleiding en consumpties.

    meld je aan

    Doelgroep

    Dit Keukengeheim is geschikt voor marketingcommunicatieprofessionals in de Vlaamse en Nederlandse cultuursector.

    Spreker

    Portret Hanne DelodderHanne Delodder woont en werkt in Brussel. Ze is bij de Beursschouwburg verantwoordelijk voor de creatieve & digitale strategie en vormt het creative-com-team met Laura Smolders, Stien De Vrieze, Lyse Ishimwe, Eleni Nasiou, Alexander Marinus, Joel Galvez, Nana Esi, Sophie Keij, Atelier Brenda & Amélie Bakker.

     

    Fotocredit header: Lyse Ishimwe