Automatische mailcampagnes bij Chassé Theater

Ga in gesprek met vakgenoten over de meerwaarde van (automatische) e-mailcampagnes tijdens dit Keukengeheim bij Chassé Theater en Cinema in Breda.
Wanneer is een e-mailcampagne de moeite waard om te versturen en te automatiseren? Stefan Zwartbol (data, e-mail en CRM marketeer bij Chassé Theater en Cinema) neemt ons tijdens dit Keukengeheim mee in verschillende mailcampagnes die hij de afgelopen jaren heeft opgezet bij het theater en filmhuis, waaronder een win-back campagne, welkomstcampagnes en review-mailings.
Wat werkte goed en wat werkte niet? Samen analyseren we per campagne aan de hand van data en inzicht welke aspecten hebben gezorgd voor succes. We bespreken de doelstelling, omvang en samenstelling van de ontvangers en meetbare KPI’s. Ook gaan we in op de impact van budget, mankracht en de juiste techniek en het belang van creativiteit.
Bij dit Cultuurmarketing Keukengeheim krijg je een rondleiding in het theater en een inkijkje in de (marketing)keuken van Chassé Theater. Met nuttige tips en inzichten, maar ook over wat er nog beter kan.
Aanmelden
Cultuurmarketing Keukengeheimen zijn informele bijeenkomsten waarin vakgenoten in kleine setting inzicht geven in (een onderdeel van) hun marketingcommunicatiestrategie.
Er zijn maximaal 20 plekken beschikbaar, waarbij er 1 plek beschikbaar is per organisatie. De sessie wordt niet opgenomen zodat er in alle openheid kan worden gesproken.
Toegang tot de Cultuurmarketing Keukengeheimen is een voordeel van het
.
Het deelnametarief is €35,- exclusief BTW, inclusief een korte rondleiding en consumpties.
Deze bijeenkomst is volgeboekt, voor de wachtlijst en dan brengen we je op de hoogte als er een plekje vrijkomt.
Doelgroep
Dit Keukengeheim is geschikt voor marketingcommunicatieprofessionals in de Nederlandse en Vlaamse cultuursector die ervaring hebben met (of intentie hebben tot) het versturen van diverse mailcampagnes en hierover in gesprek willen gaan met anderen.
Spreker
Stefan Zwartbol werkt bij het Chassé Theater als e-mail/datamarketeer. In deze functie probeert hij continu data-inzichten te vertalen naar relevante e-mailcommunicatie en campagnes. Hiervoor werkte hij o.a. bij Theater Diligentia en PePijn in Den Haag als marketeer en is inmiddels 7 jaar marketeer binnen het culturele veld.
Fotocredit Chassé Theater: Wannes Cré