Leergang
Een sterke online marketingstrategie is een must have voor elke organisatie. Met de snelle ontwikkelingen in online marketing is een goed plan en actuele kennis onmisbaar voor online succes. Dit succes ligt vaak niet in één kanaal of campagne, maar vraagt om scherpe keuzes in het geheel van online marketing.
Of je nu een startende online marketeer bent, een ervaren professional of een freelancer, onze leergang Online Marketing biedt de perfecte basis om bij te blijven en vooruitgang te boeken. In vijf maanden tijd doorloop je vijf interactieve online workshops die fundamentele thema’s behandelen: e-mailmarketing, social media strategie, SEO, social media advertising en Google Analytics 4.
Elke workshop wordt geleid door een vakexpert met kennis van en passie voor het culturele werkveld. Hierdoor krijg je niet alleen theoretische inzichten, maar ook direct toepasbare tips.
Voor wie?
Deze leergang is ideaal voor marketing- en communicatiemedewerkers die werkzaam zijn in de Nederlandse of Vlaamse culturele sector en (mede)verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van online marketingactiviteiten.
Ben je een leidinggevende en wil je meerdere teamleden laten deelnemen aan verschillende workshops? De leergang kan ook door organisaties worden aangeschaft. Zo kunnen medewerkers deelnemen aan de workshop die past bij hun functieprofiel.
Ruben is al meer dan 20 jaar actief in online- en e-mail marketing. Sinds 2014 werkt hij als zelfstandig online marketeer & strateeg en helpt hij een breed scala aan klanten, van kleine start-ups tot grote corporates en culturele organisaties. Leuk weetje: in de afgelopen 9 jaar heeft Ruben al meer dan 250 cultuurmarketeers succesvol getraind in e-mailmarketing!
Lees meerBerber is eigenaresse van Bureau Berber en heeft meer dan 15 jaar ervaring als social media strateeg. Ze heeft gewerkt voor diverse merken, zoals overheidsinstanties en goede doelen. Naast haar werk als strateeg, is ze docent communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Hier inspireert ze studenten om door onderzoek en creatief denken tot effectieve social media strategieën te komen.
Lees meerAls freelance performance marketeer en eigenaar van Zichtbaar Online, heeft Cengiz meer dan 10 jaar ervaring in online marketing. Hij heeft gewerkt voor bedrijven als Corendon en het International Documentary Film Festival Amsterdam (IDFA) en beoordeelt vanuit de jurystoel van de Dutch Search Awards jaarlijks de beste presetaties in online adverteren.
Lees meerJaap Schepers, mede-eigenaar van Afdeling Online, leidt deze workshop. Zijn bureau is actief in zowel de culturele als de commerciële sector. Jaap volgt de ontwikkelingen in zijn vakgebied op de voet en weet als geen ander hoe Artifical Intelligence en zoekmachine-optimalisatie elkaar kunnen versterken.
Lees meerLeon is zelfstandig online marketing consultant en helpt organisaties om hun Google Analytics data optimaal te benutten. Hij ondersteunt marketeers bij de overstap van Universal Analytics naar GA4, zodat ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen voor een verbeterde gebruikerservaring en hogere conversies.
Lees meerRegulier tarief
Iedereen is welkom om deel te nemen, ook als je (nog) geen lid bent van Cultuurmarketing.
Ledentarief
Ben je lid van Cultuurmarketing? Fantastisch! Als bestaand lid geniet je
automatisch van €880 korting.
Nog geen lid, maar wel profiteren van deze prijs? Word dan eerst lid.
Let op: voor aanvang van de workshops ontvang je een intake waarin je je verwachtingen en vraagstukken kan inbrengen. Daarom adviseren we je vóór 10 februari 2025 aan te melden.
De ultieme stoomcursus met ruimte voor persoonlijke aandacht.
Een training waar je in je werk direct mee aan de slag kan en profijt van hebt.
Vind de bijeenkomst of training die het beste bij je past. Onze expert op het gebied van training en ontwikkeling, Dana, denkt graag met je mee.