MIE’23 | Data & Insights Event

Op 9 en 10 mei vindt de 21ste editie van het Data & Insights Event plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Cultuurmarketingleden ontvangen 50% korting op deelname.
Het evenement, met als thema ‘It’s all about Data & Insights’, is bedoeld voor zo’n 1.500 professionals, waaronder (digital) marketeers, data-analisten en onderzoekers. Meer dan 70 lezingen, round tables en masterclasses over onderwerpen als onderzoek, data analytics, data science en AI presenteren de nieuwste trends en ontwikkelingen in het vakgebied.
Programma
Op MIE’23 kun je o.a. de volgende topics verwachten:
- Artificial Intelligence (AI)
- Brand purpose
- CRO
- Customer Journey
- Datavisualisatie
- GenZ
- Marketing Mix ROI
- Neuromarketing
- Privacy & Protection (AVG)
- Social media analytics
- Up Next in CX/UX
Een is te vinden op de website van MIE.nl. Het programma wordt doorlopend aangevuld.
Prijzen & aanmelden
Cultuurmarketing leden profiteren van een korting van 50% op het deelnametarief en betalen in plaats van €159,50 een bedrag van €79,95 exclusief btw.
Cultuurmarketing leden () kunnen gebruik maken van de korting door te mailen naar [email protected], waarna zij de kortingscode ontvangen. De code wordt ook beschikbaar gesteld via de maandelijkse ledenupdate.