NIMA Marketing Day

Partnerevent
16 juni 2022 (9:30 - 17:00)

Tijdens de NIMA Marketing Day vertellen inspirerende marketingprofessionals over hun werk. Het thema van dit jaar is ‘Work, Life, Marketing’. Cultuurmarketing leden ontvangen 15% korting op deelname.

Startdatum: 16 juni 2022 (9:30 - 17:00)
Locatie: DeFabrique (Westkanaaldijk 7, Utrecht)
Regulier tarief (excl. BTW)
€ 349
Ledentarief (excl. BTW)
€ 296

NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door NIMA en MarketingTribune. Tijdens het festival delen 50 sprekers van verschillende topmerken hun verhalen over marketinguitdagingen die soms goed uitpakten – en soms iets minder.

Programma

Je stelt je eigen dagprogramma samen uit de verschillende workshops, case studies en keynotes. De onderwerpen van de sessies variëren van klantbeleving tot data-analyse tot creatieve contentinspiratie.

Een overzicht van alle thema’s is te vinden op de website van NIMA Marketing Day. Ieder thema krijgt een eigen zaal of theater, waarin ongeveer 100 mensen tegelijk naar een presentatie kunnen luisteren en kunnen deelnemen.

Het programma wordt doorlopend aangevuld. Hier vind je een overzicht van alle sprekers tot nu toe, waaronder Luuk Helleman (programmamanager citybranding bij Gemeente Den Haag) en Philip Christiaans en Joep Linssen (formule manager en brandmanager bij Brownies&downieS). 

Prijzen & aanmelden

Cultuurmarketing leden profiteren van een korting van 15% op het deelnametarief:

De prijzen zijn exclusief BTW.

Leden kunnen gebruik maken van de korting door te mailen naar [email protected], waarna zij de kortingscode ontvangen. De code wordt ook beschikbaar gesteld via de maandelijkse ledenupdate.