Workshop

AI-tools vinden vaak als eerste hun weg naar marketing en communicatie. Misschien zet je ze al in voor contentcreatie, publieksanalyse of strategieontwikkeling. Maar terwijl het gebruik toeneemt, blijven gesprekken over regels, grenzen en verantwoordelijkheden achter. Afspraken ontstaan meestal ad hoc, zonder gezamenlijke kaders of gedeelde visie binnen de organisatie.

De module combineert juridische kaders, ethische reflectie en praktische opdrachten die je toepast in je eigen context. Je volgt de sessie live via Zoom, samen met vakgenoten professionals uit de cultuursector. Thema’s die aan bod komen zijn o.a.:
Voor marketing- en communicatieprofessionals in de culturele en creatieve sector die werken op het snijvlak van marketing, communicatie en publiek, en willen bijdragen aan gedragen AI-beleid binnen hun organisatie.

Mark heeft als General Counsel ervaren dat juridisch werk beter, sneller en efficiënter kan. Sindsdien helpt hij vanuit ICTRecht organisaties om technologie, en vooral AI, op een verantwoorde manier te integreren in hun werkwijze. Hij combineert kennis van wet- en regelgeving met een praktische blik en laat zien hoe je beleid ontwikkelt dat werkt in de praktijk.
Lees meerMaandag 29 juni (13:30 – 17:00u) online via Zoom
Voorafgaand aan de training ontvang je een intake waarin je je vragen, verwachtingen en leerdoelen kunt delen. Daarom raden we aan om je voor 29 mei aan te melden.
Iedereen is welkom om deel te nemen, ook als je (nog) geen lid bent van Cultuurmarketing.
Ben je lid van Cultuurmarketing? Fantastisch! Als bestaand lid geniet je
automatisch van € 190 korting.
Nog geen lid, maar wel profiteren van deze prijs? Word dan eerst lid.
Voorafgaand aan de training ontvang je een intake waarin je je vragen, verwachtingen en leerdoelen kunt delen. Eventuele leesmaterialen of thuisopdrachten worden bij de betreffende training vermeld. Dit materiaal wordt tijdig naar je toegestuurd, zodat je je optimaal kunt voorbereiden.
Ja, na de training ontvang je het lesmateriaal en handige links om je verder te verdiepen in de onderwerpen die zijn behandeld. Geïnspireerd om door te leren? Kijk ook eens in ons online archief voor artikelen in het onderwerp.
Cultuurmarketing staat voor inclusieve leeromgevingen, zowel inhoudelijk als praktisch. Tijdens de intake vragen we naar jouw toegankelijkheid wensen om de beste leerervaring te bieden. Liever eerst overleggen? Neem dan contact met ons op via 020 26 14 727 of [email protected]
Je kunt tot 30 dagen voor de start kosteloos annuleren of je inschrijving verplaatsen. Bekijk onze algemene voorwaarden voor de annuleringsvoorwaarden.
Ja, dat kan. Met een optie reserveer je tijdelijk een plek voor een training. Stuur een e-mail naar service@cultuurmarketing.
Ja, deze training kunnen we ook als incompany programma voor jouw organisatie organiseren. Dit is een uitstekende oplossing als je samen met collega’s of lokale partners een opleiding wilt volgen of organiseren op het moment dat het jou het beste uitkomt. Wil je meer weten over een incompany of maatwerk workshop? Bekijk hier de mogelijkheden en vraag een offerte aan.
Vind de bijeenkomst of training die het beste bij je past. Onze expert op het gebied van training en ontwikkeling, Dana, denkt graag met je mee.