Workshop
In tegenstelling tot wat wel eens beweerd wordt, blijft e-mail één van de meest krachtige middelen van de marketingcommunicatiemix. De conversie van e-mail is vaak vele malen hoger dan van andere middelen.
Bij veel organisaties ligt binnen e-mailmarketing de focus op het versturen van nieuwsbrieven. Vaak is er veel winst te behalen door relevanter te communiceren, in te zetten op database-groei en een betere analyse van resultaten.
Na het volgen van deze workshop heb je de basis op orde en kan je aan de slag met het verbeteren en laten groeien van je mailings. Ook ken je de stappen om e-mailmarketing strategischer aan te vliegen.
De volgende onderwerpen maken deel uit van het programma:
De workshop bestaat uit zowel theorie als actief aan de slag gaan met het verbeteren van de eigen e-mailmarketingstrategie. Daarnaast bekijk en bespreek je gezamenlijk de mailings van de andere deelnemers, zodat je van je vakgenoten kunt leren.
De workshop vindt plaats op locatie bij ILFU in Utrecht op dinsdag 17 januari 2023 van 10:00 tot 16:30 uur. Het is op deze datum niet mogelijk de training online te volgen.
Liever op een ander moment trainen? Op vindt deze workshop wederom plaats.
De studiebelasting is 6,5 uur aan lesuren en ca. een half uur huiswerk.
Deze prijzen zijn exclusief btw en inclusief vegetarische lunch en consumpties.
Voor aanvang van deze training ontvang je een intake waarin je je verwachtingen en vraagstukken kan inbrengen. Daarom adviseren we je voor 17 december 2022 aan te melden.
Er is nog één plek beschikbaar.
Deze workshop maakt onderdeel uit van de een bundel van 6 praktische workshops + 1 webinar waarin je de vaardigheden aanleert voor een effectieve online strategie.
De workshops zijn ook individueel te volgen, maar er zijn meer plekken gereserveerd voor deelnemers aan de gehele leergang. Daarnaast is deelname aan de gehele leergang voordeliger: je bespaart minstens €145,- op de totaalkosten. Deze bundel wordt zowel als aangeboden.
De workshop is geschikt voor junior en medior marketing- en communicatiemedewerkers die (mede)verantwoordelijk zijn voor e-mailmarketing binnen hun organisatie in de Nederlandse of Vlaamse cultuursector. De workshop richt zich op de basis van een effectieve e-mailstrategie: wij raden de workshop niet aan voor gevorderden.
Ruben Zantingh-Bozic is al meer dan 20 jaar actief in online- en e-mail marketing. Sinds 2014 opereert hij als zelfstandig Online Marketeer & Strateeg. Onder Ruben’s klanten bevindt zich alles van kleine startup tot grote corporate en daartussen veel organisaties in de culturele sector.
De theorie werd heel leuk en behapbaar gepresenteerd waardoor ik nu veel meer inzicht heb in e-mailmarketing!
Door de vele voorbeelden, concrete tips voor verbetering en feedback op mijn eigen mailing, kan ik de opgedane kennis uit de workshop direct toepassen in de praktijk.
Een heel persoonlijke en effectieve training. Ondanks dat ik best al veel over het onderwerp wist heb ik er veel nieuwe dingen geleerd. Ik kan het iedereen aanbevelen.