Workshop
E-mailmarketing is springlevend en de ontwikkelingen op dit gebied gaan snel. En in tegenstelling tot wat wel eens beweerd wordt, blijft e-mail één van de meest krachtige middelen van de marketingcommunicatiemix: de conversie van e-mail is vaak vele malen hoger dan van andere middelen. Ook – of juist – in tijden van corona blijkt e-mail een gouden kanaal te zijn.
Bij veel organisaties ligt de focus op het versturen van mailings. Vaak is er echter ook nog veel winst te behalen door relevanter te communiceren, database-groei en een betere analyse van resultaten. In de eerste helft van de workshop ligt de focus op het strategisch aanvliegen van je e-mailmarketing en het op orde hebben van de basis. In de tweede helft ga je aan de slag met het verbeteren en laten groeien van je mailings.
De volgende onderwerpen maken deel uit van het programma:
De workshop bestaat uit zowel theorie als actief aan de slag gaan met het verbeteren van de eigen e-mailmarketingstrategie. Daarnaast bekijk en bespreek je gezamenlijk de mailings van de andere deelnemers, zodat je van je vakgenoten kunt leren.
Deze cursus wordt online verzorgd via Zoom. De workshop bestaat uit 2 bijeenkomsten
Deze prijzen zijn exclusief BTW.
Deze cursus is volgeboekt. voor de wachtlijst, we brengen je op de hoogte als er een plekje vrijkomt en wanneer we een nieuwe editie organiseren.
Deze workshop maakt onderdeel uit van . De leergang bestaat uit 5 workshopdagen, waarin de basiskennis rondom 5 belangrijke onderdelen van een effectieve online strategie aan bod komt (e-mailmarketing, SEO, social media marketing, online adverteren en Google Analytics). De workshops zijn ook individueel te volgen, maar deelname aan de gehele leergang is voordeliger.
De workshop is geschikt voor junior en medior marketing- en communicatiemedewerkers die (mede)verantwoordelijk zijn voor e-mailmarketing binnen hun organisatie in de Nederlandse of Vlaamse cultuursector. De workshop richt zich op de basis van een effectieve e-mailstrategie: wij raden de workshop niet aan voor gevorderden.
Ruben Zantingh-Bozic is al meer dan 20 jaar actief in online- en e-mail marketing. Sinds 2014 opereert hij als zelfstandig Online Marketeer & Strateeg. Onder Ruben’s klanten bevindt zich alles van kleine startup tot grote corporate en daartussen veel organisaties in de culturele sector. Hij is vast jurylid voor de jaarlijkse E-mail Awards van de DDMA.
Ruben weet waar hij het over heeft. Door al in de workshop samen actief aan de slag te gaan krijg je meteen feeling met de materie en krijg je ook zin om opgedane inzichten direct in de praktijk te brengen.
Een aanrader als je je mailings naar een hoger plan wil tillen: Ruben geeft praktische tips en voorbeelden van collega-instellingen.
Een workshop die je echt aan het denken zet en je opnieuw naar je eigen werk laat kijken. Je krijgt praktische handvaten om vandaag nog verbeteringen aan te brengen en inspiratie om verder te blijven denken.