Online talk
In dit online event neemt ervaringsdeskundige Martine Jedema (Theater Bellevue) je mee in een persoonlijk verhaal over haar stap van medewerker naar hoofd marketing. Aan de hand hiervan bespreken we vraagstukken die relevant zijn bij het overwegen van een dergelijke stap zoals de verschillen tussen de functies, benodigde leiderschapsvaardigheden en waarop te letten in het sollicitatieproces.
De bijeenkomst is klein en interactief. We verwachten dat je actief meedoet door vragen in te brengen en met open vizier ervaringen en ideeën uit te wisselen met elkaar.
Dit event is geschikt voor personen die momenteel in loondienst of ZZP-verband werken als medewerker marketing en/of communicatie bij een culturele instelling en overwegen een stap te maken naar een functie als hoofd marketingcommunicatie.
Het tarief voor deelname is exclusief BTW:
Martine Jedema begon haar carrière als hoofd kassa bij het Korzo theater en- productiehuis en zette na vijf jaar de stap naar hoofd marketing. Ze vervulde deze functie voor vijf jaar, waarna zij als senior marketingmedewerker bij Stadsschouwburg Amsterdam aan de slag ging. Ondanks de fijne werkplek, liet Jedema zich in december 2020 de kans om als hoofd marketing te beginnen bij Theater Bellevue, niet ontgaan.