Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Jack Daniel’s: storytelling als marketingstrategie
3 jun 2014
Op 31 oktober 2013 gaven Piet-Hein Schnellen (Jack Daniel’s Nederland) en Martijn de Kemp (Storyboard agency) een presentatie op de inspiratiemiddag over content marketing. In hun presentatie vertelden zij hoe storytelling bijdraagt aan merkbeleving en -binding in de crossmediale campagnes, op Facebook (50.000 likes) en in de horeca.