Cultuurmarketing draagt bij aan meer expertise binnen het vakgebied én aan meer verbinding tussen de vele culturele organisaties in het land.
Dankzij Cultuurmarketing blijf ik op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen mijn vakgebied. Aangedragen tools kan ik direct inzetten en daarmee te groeien in mijn expertise.
De trainingen van Cultuurmarketing zijn toegesneden op de praktijk in de culturele sector. Dat maakt dat ik eigenlijk altijd met iets naar huis ga dat ik direct kan inzetten.
Cultuurmarketing houdt me scherp en on track: van actuele Keukengeheimen die blijven resoneren tot langere cursussen die impact hebben op mijn strategie, ik kan niet zonder!
Marketing voor culturele instellingen is een bijzondere tak van sport. Het is fijn om terug te vallen op de kennis en het netwerk van Cultuurmarketing.
Marketingstrategieën ontwikkelen zich in hoog tempo. Cultuurmarketing biedt steeds actuele informatie en goed doordachte programma’s die daarop aansluiten.
Cultuurmarketing is een waardevolle manier om je kennis actueel te houden en uit te wisselen met collega-marketeers uit de sector.
Cultuurmarketing houdt mij goed op de hoogte van ontwikkelingen binnen ons vakgebied. De trainingen zijn een waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling van elk marketingteam in de sector.
Cultuurmarketing houdt de vinger aan de pols en biedt inhoud die rechtstreeks toepasbaar is in de sector. The best way to keep things fresh!