Onderzoeksrapport: beleef de story van het (festival)merk

15 okt 2014

Maandelijks publiceren we op Cultuurmarketing.nl de resultaten van een uniek, inspirerend of vooruitstrevend onderzoek in het vakgebied. De resultaten van de bachelor en masterscripties zijn te lezen in een beknopte PDF samenvatting. De studenten dingen mee naar de Cultuurmarketing scriptieprijs die in juni 2015 uitgereikt zal worden.

Door redactie

Fotografie

Flickr

Sibani VosWe trappen deze rubriek af met de scriptie: Beleef de story van het (festival)merk van Sibani Vos. Sibani studeerde in 2014 af in de studierichting event management aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Zij deed onderzoek naar de mogelijkheid van het inzetten van storytelling om de merkbeleving van het festival Met Hart En Ziel onder bezoekers te creëren. Sibani biedt een praktisch stappenplan waarmee de festivalorganisator aan het werk kan.


Download hier de samenvatting van de scriptie: Beleef de story van het (festival)merk

De Hogeschool voor de Kunsten is altijd op zoek naar nieuwe onderzoeksideeën uit het veld. Neem hiervoor contact op met Johan Kolsteeg.