Onderzoeksrapport: de eenmalige bezoeker en zijn beslissingsproces

5 sep 2013

In samenwerking met de

Door Hogeschool voor de kunsten Utrecht

Fotografie

 Flickr

 

Hogeschool voor de Kunsten Utrecht publiceren we op Cultuurmarketing.nl maandelijks de resultaten van een uniek, inspirerend of vooruitstrevend onderzoek van een kunst & economie student. Met deze samenwerking maken we waardevolle resultaten van de scripties van HKU studenten toegankelijk voor een grote groep cultuurmarketeers in Nederland.

Deze maand de thesis van Mandy Tuinenburg. Mandy studeerde in 2013 af aan de Hogeschool voor de Kunsten met een onderzoek over de eenmalige bezoeker. In haar onderzoek stond de vraag centraal hoe deze doelgroep binnen de verschillende fasen van het beslissingsproces kunnen worden benaderd door middel van online en offline marketing. Het resultaat van haar onderzoek is een speciaal voor de Rotterdamse Schouwburg ontwikkelde website applicatie genaamd ‘De Theatersmaak’.

Ontwikkelde applicatie Mandy Tuinenburg voor de Rotterdamse Schouwburg
Ontwikkelde applicatie Mandy Tuinenburg voor de Rotterdamse Schouwburg

Meer weten? Download hier de thesis van Mandy Tuinenburg!