Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Onderzoeksrapport: marketeer versus programmeur – uiteenlopende belangen in de podiumkunsten (Engelstalig)
18 nov 2015
Toen de regering in 2013 haar bezuinigingsplannen bekendmaakte, moest de cultuursector er flink aan geloven. In één klap werd er 200 miljoen euro bezuinigd. Vooral de podiumkunsten werden hierdoor getroffen. Tijd om de organisatie van veel podiumkunstinstellingen te herzien? Voor zijn studie Theaterwetenschappen deed Sjoerd Gerritsen in het Engels onderzoek naar de verhoudingen tussen programmeurs en marketeers bij dergelijke instellingen.