In een dynamisch vakgebied als marketing en communicatie is professionele ontwikkeling een must. De workshops, kennisevents en cursussen van Cultuurmarketing bieden professionals de kennis en vaardigheden om cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek.
De trainingen van Cultuurmarketing bieden we ook aan als incompany programma’s, speciaal afgestemd op jouw organisatie. Dit is de ideale oplossing wanneer je samen met collega’s een opleiding wilt volgen of bijvoorbeeld een inspirerende workshop wilt organiseren tijdens een teamdag. Daarnaast ontwikkelen we maatwerk workshops, lezingen en cursussen voor organisaties met specifieke behoeften.
Cultuurmarketing zet zich sinds 2014 in om de impact van marketing en communicatie in de cultuursector te verhogen. Jaarlijks organiseren we meer dan 40 kennissessies, opleidingen en netwerkevents. Door onze jarenlange ervaring kennen we het vak en de cultuursector als geen ander.
Het doel van onze programma’s is dat deelnemers nieuwe kennis en vaardigheden ontwikkelen die ze direct kunnen toepassen in hun dagelijkse praktijk. Onze expertise ligt in het ontwikkelen van relevante inhoud op basis van de kennisbehoeften van deelnemers. We hebben ervaring met een breed scala aan werkvormen, het ontwikkelen van passende (huiswerk)opdrachten en het creëren van een leeromgeving waar deelnemers van elkaar leren.
Met een incompany of maatwerk programma door Cultuurmarketing kan je rekenen op:
In een persoonlijk intakegesprek verkennen we samen hoe we jou het beste kunnen ondersteunen. Hieronder vind je enkele voorbeelden van succesvolle projecten die we eerder hebben gerealiseerd.
Geïnteresseerd? Wij helpen je graag; van eenmalig kennisevent tot langlopende opleiding. Neem voor al je vragen of een offerte vrijblijvend contact op met Hilde Smetsers.
Het team van Cultuurmarketing is steeds uitstekend voorbereid, heeft een sterke visie op vorming en zet een standaard voor marketeers in de sector. Erg tevreden over de samenwerking!
Lees meerTijdens een kennismakingsgesprek met Hilde Smetsers had zij al snel in de gaten hoe Cultuurmarketing kon inspelen op de behoeften van de Westlandse amateurkunstsector. De inhoud van de workshop werd afgestemd op het niveau en specifieke hulpvragen van de deelnemers. Zij gingen geïnspireerd de deur uit met nieuwe kennis en praktische tips, waar zij volgende dag mee aan de slag konden.
Lees meer