Organisatie

Team Cultuurmarketing op een bijeenkomst
De mensen achter Cultuurmarketing.

Als team zijn we ondernemend, betrokken en toegankelijk. Samen hebben we de energie om Cultuurmarketing uit te bouwen tot één van de meest inspirerende platforms van Nederland en België.

Hilde Smetsers, managing director
Hilde SmetsersGelooft in de versterkende kracht van communities en zet zich met passie in om zoveel mogelijk mensen in aanraking te brengen met kunst en cultuur. Gaat voor inclusie en persoonlijke groei binnen het Cultuurmarketingteam. Is een ambitieuze ondernemer en aanjager van ideeën. Werkt naast Cultuurmarketing als adviseur voor Boekman. Volgt de master Kunst, Cultuur en Politiek aan de Universiteit van Amsterdam en leert Italiaans om de taal van de vrouw van haar leven te doorgronden.

Patricia Lamper – Liplijn, marketing & programma
Patricia LiplijnZiet samenkomen als broodnodig tegengif voor een steeds meer individualistische samenleving. Maakt zich er sterk voor dat ieder lid zich kan blijven ontwikkelen door middel van nieuwe ideeën, reflectie en vragen van anderen. Heeft mede door haar queer zijn een sterk gevoel voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid. Bekijkt vraagstukken altijd vanuit meerdere perspectieven, wat haar alles bij elkaar tot een toegewijde en invoelende analyticus maakt.

Dorien Schuijt, communicatie
Dorien SchuijtZiet dat kunst, cultuur en erfgoed een onmisbare rol spelen in de persoonlijke ontwikkeling van jong en oud. Het laat mensen anders naar de wereld kijken. En geeft dat wat men denkt te kennen een onverwachte draai. Dit gunt ze iedereen, dus maakt ze zich hard voor de verbinding tussen culturele professionals en Cultuurmarketing. Dat doet ze met prikkelende content die ze deelt via de website, op social media en in de nieuwsbrieven.

Dana Meevis, training & ontwikkeling
Met een talent voor het onthouden van namen, staat Dana garant voor boeiende gesprekken en ontmoetingen bij de trainingen van Cultuurmarketing. Vanuit een achtergrond in marketing en een hart voor leren en ontwikkeling, weet ze een levendige en leerzame omgeving te creëren. Haar missie? Culturele professionals samenbrengen voor inspiratie en kennisuitwisseling. Verkent hedendaagse kunst en fotografie met de Museumkaart en geniet ontzettend van live-muziek.

Delphine Dop, stagiaireDelphine Dop
Is gepassioneerd over de rijke diversiteit van culturen en gelooft dat cultuur mensen wereldwijd kan verbinden. Ze studeert momenteel Cultural Anthropology and Developmental Sociology aan de UvA, waar ze nieuwsgierig haar omgeving verkent om gedeelde ervaringen beter te begrijpen. Als stagiaire bij Cultuurmarketing werkt ze aan inspirerende content, gedreven door haar doel toegankelijkheid en inclusie te vergroten. In haar vrije tijd zet ze zich in als vrijwilliger bij dierenorganisaties en experimenteert ze graag met plantaardige recepten.