Als team zijn we ondernemend, betrokken en toegankelijk. Samen hebben we de energie om Cultuurmarketing uit te bouwen tot één van de meest inspirerende platforms van Nederland en België.
Hilde Smetsers, managing director
Gelooft in de versterkende kracht van communities en zet zich met passie in om zoveel mogelijk mensen in aanraking te brengen met kunst en cultuur. Gaat voor inclusie en persoonlijke groei binnen het Cultuurmarketingteam. Is een ambitieuze ondernemer en aanjager van ideeën. Werkt naast Cultuurmarketing als adviseur voor Boekman. Volgt de master Kunst, Cultuur en Politiek aan de Universiteit van Amsterdam en leert Italiaans om de taal van de vrouw van haar leven te doorgronden.
Patricia Lamper – Liplijn, marketing & programma
Ziet samenkomen als broodnodig tegengif voor een steeds meer individualistische samenleving. Maakt zich er sterk voor dat ieder lid zich kan blijven ontwikkelen door middel van nieuwe ideeën, reflectie en vragen van anderen. Heeft mede door haar queer zijn een sterk gevoel voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid. Bekijkt vraagstukken altijd vanuit meerdere perspectieven, wat haar alles bij elkaar tot een toegewijde en invoelende analyticus maakt.
Dorien Schuijt, communicatie
Ziet dat kunst, cultuur en erfgoed een onmisbare rol spelen in de persoonlijke ontwikkeling van jong en oud. Het laat mensen anders naar de wereld kijken. En geeft dat wat men denkt te kennen een onverwachte draai. Dit gunt ze iedereen, dus maakt ze zich hard voor de verbinding tussen culturele professionals en Cultuurmarketing. Dat doet ze met prikkelende content die ze deelt via de website, op social media en in de nieuwsbrieven.
Dana Meevis, training & ontwikkeling
Met een talent voor het onthouden van namen, staat Dana garant voor boeiende gesprekken en ontmoetingen bij de trainingen van Cultuurmarketing. Vanuit een achtergrond in marketing en een hart voor leren en ontwikkeling, weet ze een levendige en leerzame omgeving te creëren. Haar missie? Culturele professionals samenbrengen voor inspiratie en kennisuitwisseling. Verkent hedendaagse kunst en fotografie met de Museumkaart en geniet ontzettend van live-muziek.
Kimberley Halsall, communicatie
Maakte de overstap van de medische en techwereld naar de cultuursector, gedreven door haar liefde voor muziek. Als muzikant en radiomaker is ze altijd bezig met cultuur, nu zowel binnen als buiten werktijd. Met een achtergrond in UX-design zet ze zich in voor toegankelijkheid binnen marketing, zodat cultuur voor iedereen bereikbaar is. Dit komt terug in de content die ze creëert voor de website, social media en nieuwsbrieven van Cultuurmarketing – altijd met oog voor helderheid en impact.
Joyce Belleflamme, stagiaire
Ziet cultuur als een verbindingsmiddel dat altijd wel mensen samenbrengt. Gelooft dat wanneer je je in een culturele omgeving bevindt waar je plezier uithaalt, je mooie diepgaande connecties aan kan gaan met de meest interessante mensen. Met een BA in Engelse taal op zak studeert ze nu Linguistics met een specialisatie in Vertaling aan de Universiteit Leiden, waar ze haar passie voor taal en cultuur heeft opgebouwd. Spendeert in haar vrije tijd al te graag meerdere uren per week bij haar geliefde spellenvereniging.