Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacy statement.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Marketing- en communicatiemedewerkers die werkzaam zijn bij kleine culturele organisaties hebben vaak weinig tijd, waar een breed en groot takenpakket tegenover staat. Tijdens de Cultuurmarketing bijeenkomst op 19 maart 2018 gingen zij hierover met elkaar in gesprek.
Interactie speelde de hoofdrol deze middag. Het bleek dat een breed takenpakket een marketeer bij een kleine organisatie niet tegen hoeft te werken, zolang je maar een goede planning maakt en juiste samenwerkingen aangaat.
Verder lezen?
Word lid van Cultuurmarketing!
Krijg onbeperkte toegang tot 800+ artikelen, specifiek over de culturele sector, met tal van inspirerende praktijkvoorbeelden. Ontdek relevante inzichten en praktische tips voor je dagelijkse werk.