In 2017 is Cultuurmarketing gefuseerd met Stichting Associatie Culturele Marketing Communicatie (ACMC). Deze stichting is opgericht en bestuurd door mensen die hun sporen ruimschoots verdiend hebben in de culturele sector, en inmiddels veelal werkzaam zijn in leidinggevende functies. Deze mensen voelen zich nog altijd verbonden met de missie van Cultuurmarketing en komen eens per jaar samen om hun ervaring, netwerk en hun lessen uit het verleden als bestuurslid van stichting ACMC in te brengen.
Frans van der Avert, algemeen directeur Paleis Het Loo
Moncef Beekhof, directeur Purmerends Museum
Hendrik Beerda, brand consultant
Joke Bosch, interim manager
Maarten van Boven, directeur Rotterdams Conservatorium
Michiel Buchel
Hans van de Bunte, projectleider Sarawak Museum
Marc Chahin, programmamanager Elsevier
Hans Dautzenberg, directiesecretaris Naturalis
Carolien Gehrels, directeur big urban clients Arcadis
Margot Gerené, zakelijk directeur Stedelijk Museum Amsterdam
Liesbeth Jansen, directeur Linkeroever
Gerard Jongerius, consultant
Karin Sommerer, freelance adviseur
Marischka Leenaers, partner en consultant Leenaers, Verloop, van der Westen
Max Meijer, consultant TiMe Amsterdam
Paul Mosterd, adjunct directeur de Nieuwe Kerk en Hermitage
Claire Reeves, interim marketeer
Géke Roelink, algemeen directeur NEMO Science Museum
Gijs Schunselaar, directeur Museum van Loon
Björn Stenvers, directeur Eye Care Foundation
Maria Virto Marcilla, manager development Rijksakademie
Judith Warries, freelance adviseur en manager