Commissie ambassadeurs in de cultuursector - Cultuurmarketing
Commissie

Ambassadeurs inzetten

Het betrekken van ambassadeurs kan helpen om bezoekers en hun achterban bij culturele instellingen te betrekken en de impact van communicatie te vergroten. Wat is de rol van marketing en communicatie hierbij? En welke methodieken of werkwijzen werken om er in de praktijk vorm aan te geven?

Commissie Ambassadeurs inzetten
Deze commissie houdt zich bezig met het betrekken en inzetten van ambassadeurs. Deze commissie is gestart in november 2020.

Doelstellingen

Leden

Lot Dercksen
AFK
Lot Dercksen
manager communicatie en marketing
Floor van den Elsen
Buro Dertig
Floor van den Elsen
eigenaar
Lotte Gaasbeek
Nationaal Museum van Wereldculturen
Lotte Gaasbeek
coördinator online marketing team
Claire Gastmans
deBuren
Claire Gastmans
communicatie- verantwoordelijke
Schweigman&
Lonneke Laurant
coördinator publiciteit en marketing
Quirine Muntz
Schouwburg Amstelveen
Quirine Muntz
hoofd marketing en communicatie
Carolien Verduijn, fotocredit: Paul Sixta
Dansateliers
Carolien Verduijn
pr en communicatie

Tijdpad