Het Maastrichtse theatergezelschap betrekt lokale bewoners met community-voorstelling

Toneelgroep Maastricht versterkt eigen merk in de regio

#Branding
2 jan 2020

Toneelgroep Maastricht versterkt het eigen merk in de regio door lokale partners en bewoners te betrekken bij hun voorstellingen. Een voorbeeld daarvan is theaterproductie ‘Emma’, die een ode bracht aan de werknemers van de fabriek EMMA Safety Footwear. Deze case werd in 2019 genomineerd voor een Cultuurmarketing Award in de categorie Merk & Loyaliteit.

Door de redactie

Fotografie

Ben van Duin

Toneelgroep Maastricht is een van de grootste theatergezelschappen van het land en het stadsgezelschap van Maastricht. Het toneelgezelschap maakt voorstellingen voor een breed publiek waarin vijf kernwaarden belangrijk zijn: herkenbaarheid, kwetsbaarheid, menselijk, persoonlijk en Limburgs. In 2018 speelde Toneelgroep Maastricht in totaal voor 76.000 toeschouwers.

Co-producties versterken de band met Limburg