N8 is een organisatie die collectieve jongerenmarketing voor Amsterdamse musea uitvoert. Zo is de stichting ook elk jaar verantwoordelijk voor de organisatie van de Museumnacht Amsterdam.
Het doel van de Museumnacht-campagne in 2015 was het uitbreiden van de doelgroep en het intensiveren van het contact met het publiek. Zodoende besloot de nadruk te leggen op kleine musea met erfgoedcollecties. De kleinere musea verdienen het immers ook om in de spotlight te staan.
Vruchtvlees ging op zoek naar fotogenieke objecten in de kleine musea en koos zes verschillende items om af te beelden op grote posters: een kleurrijk Boliviaans masker, een pijp, een typemachine, een Maki op sterk water, een enorme kroonluchter en een 3D-geprinte tas in de handen van opvallende bezoekers van de Museumnacht.
De posters, afgedrukt in felle kleuren, zijn terug te vinden op peperbussen door heel Amsterdam. Voor de fotografie werd een beroep gedaan Bram Spaan, die de beelden met een technische camera op ultrahoge resolutie schoot.