Partnerevent
In deze editie van de jaarlijkse Culture Geek Conference vertellen meer dan 50 professionals, werkzaam bij o.a. musea, festivals, theaters & operagezelschappen, hoe zij het afgelopen (Covid-)jaar de snelle overgang hebben gemaakt naar digitaal en welke lessen ze daaruit hebben getrokken.
De sessies zijn live te volgen via de conferentiehub, waarbij er ook de mogelijkheid is om live vragen te stellen. Na afloop van de conferentie heb je als deelnemer nog ruim zes maanden on demand toegang tot alle lezingen (tot eind 2021).
Het maakt niet uit of je een digitale beginneling bent of juist een technische veteraan: verwacht inspiratie en bruikbare inzichten waardoor je (nog) beter door de digitale wereld weet te navigeren.
Het virtuele programma bestaat uit meer dan 50 sprekers die hun ideeën, ervaringen en innovaties zullen delen. Ook Nederland is goed vertegenwoordigd in dit rijtje professionals: Maurice Seleky & Margriet Schavemaker van het Amsterdam Museum doen verhaal over hun digitale tentoonstelling ‘Corona in de stad’ en Rianne Schoonderbeek (Drents Museum) zal dieper ingaan op ‘groot denken met een beperkt budget’.
De prijzen zijn exclusief BTW en inclusief toegang voor alle drie de dagen:
Cultuurmarketing leden profiteren van een korting van £20 op het deelnametarief. Leden kunnen gebruik maken van de korting door te mailen naar [email protected], waarna zij de link ontvangen naar de ticketshop met korting.
Geen Cultuurmarketing lid? Dan kan je jezelf inschrijven voor het reguliere tarief