Partnerevent
Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Tech-partijen nemen privacy bevorderende maatregelen en de wetgeving wordt steeds strenger. Consumenten worden daarbij steeds bewuster van datagebruik en verwachten meer qua privacy, maar ook wat service en relevantie betreft.
Dat lijkt in tegenstrijd te zijn met elkaar, maar dat is het niet als je het goed aanpakt. Het vermogen om hiermee om te gaan is een kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen. In drie bijeenkomsten, zowel als serie als afzonderlijk van elkaar te bezoeken, legt DDMA uit hoe je omnichannel klantengagement aan kan pakken in een privacy-first wereld.
De eerste bijeenkomst staat in het teken van datacollectie en klantprofielen. In deze eerste Deep Dive op 21 juni vertelt DDMA je onder meer over:
Cultuurmarketing leden profiteren van een korting van 50% op het deelnametarief:
De prijzen zijn exclusief BTW.
Leden kunnen gebruik maken van de korting door zich aan te melden via vink daarbij aan dat je lid bent van Cultuurmarketing. Daarbij wordt gevraagd om een kortingscode: mail daarvoor naar [email protected], dan sturen we je deze toe. De code wordt ook beschikbaar gesteld via de maandelijkse ledenupdate.
De Deep Dive serie bestaat uit drie bijeenkomsten. In 3 (hybride) events laat DDMA zien hoe je een (first-party) datastrategie opstelt en een consistente klantbeleving over meerdere kanalen realiseert. Achtereenvolgens wordt ingezoomd op de volgende onderwerpen:
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. DDMA is ervan overtuigd dat data het leven van mensen verrijkt en makkelijker maakt, als ze erop kunnen vertrouwen dat organisaties verantwoord omgaan met hun gegevens en hun wensen centraal stellen.