Event
Als cultuurmarketeer is het je doel om een zo groot mogelijk publiek te betrekken bij cultuur. Hierbij kun je psychologische principes toepassen om het gedrag van potentiële bezoekers te beïnvloeden.
Tijdens dit online event leer je van de ervaren neuromarketeer Josselin Bouter over de basisprincipes van gedragsbeïnvloeding en hoe je deze op ethische wijze kunt inzetten om de conversie van je campagnes en advertenties te verhogen. Je leert:
Mascha Selhorst laat vervolgens zien hoe zij de principes van Cialdini inzet in de dagelijkse praktijk bij Theatergezelschap Vis à Vis.
Dit event vindt online plaats via Zoom.
Maak kans op een uur advies op jouw campagne door neuromarketeer Josselin Bouter. Hoe doe je mee?
Tijdens het event op 18 april maken we de winnaar bekend, deze wordt willekeurig gekozen.
Josselin Bouter is neuromarketeer en gedragsveranderaar. Als neuromarketeer gelooft zij in de enorme impact van marketingpsychologie op organisaties. Josselin is getraind door Dr. Robert Cialdini en heeft 10+ jaar praktijkervaring in marketing consultancy.
Na een studie Bedrijfskunde kwam Mascha Selhorst in het bedrijfsleven terecht op commerciële marketingfuncties. Ze specialiseerde zich in online marketing via haar baan bij Greetz.nl en maakte kennis met het marketen van evenementen als Hoofd Marketing & Sales bij Loveland Events. Na 18 jaar Vis à Vis te hebben gevolgd als theaterliefhebber maakte ze de overstap naar de culturele sector als Hoofd Commerciële Zaken bij het theatergezelschap.