De geheimen van marketingpsychologie

Event
18 april 2024 (14:00 - 15:30)

Wil je ontdekken hoe je marketingpsychologie kunt inzetten om je campagnes & communicatie nog effectiever te maken? In dit online event leer je over psychologische processen om publiek te overtuigen.

Startdatum: 18 april 2024 (14:00 - 15:30)
Locatie: online
Regulier tarief (excl. btw)
€ 119,00
Ledentarief (excl. btw)
€ 59,00
Studenten (excl. btw)
€ 10,00

Als cultuurmarketeer is het je doel om een zo groot mogelijk publiek te betrekken bij cultuur. Hierbij kun je psychologische principes toepassen om het gedrag van potentiële bezoekers te beïnvloeden.

Tijdens dit online event leer je van de ervaren neuromarketeer Josselin Bouter over de basisprincipes van gedragsbeïnvloeding en hoe je deze op ethische wijze kunt inzetten om de conversie van je campagnes en advertenties te verhogen. Je leert:

  • Hoe de klant keuzes maakt
  • Hoe je de aandacht kunt gebruiken
  • Hoe je kunt overtuigen met Cialdini’s principes

Mascha Selhorst laat vervolgens zien hoe zij de principes van Cialdini inzet in de dagelijkse praktijk bij Theatergezelschap Vis à Vis.

Aanmelden

Dit event vindt online plaats via Zoom. 

  • Regulier tarief: 119 euro (excl. 21% btw)
  • Ledentarief: 59 euro (excl. 21% btw) voor Cultuurmarketing leden
  • Studententarief: 10 euro (excl. 21% btw)

meld je aan

Winactie

Maak kans op een uur advies op jouw campagne door neuromarketeer Josselin Bouter. Hoe doe je mee?

  1. Meld je aan voor dit event.
  2. Deel deze eventpagina en je enthousiasme vóór 16 april op LinkedIn, en tag Josselin Bouter en Cultuurmarketing.

Tijdens het event op 18 april maken we de winnaar bekend, deze wordt willekeurig gekozen.

Sprekers

Josselin BouterJosselin Bouter is neuromarketeer en gedragsveranderaar. Als neuromarketeer gelooft zij in de enorme impact van marketingpsychologie op organisaties. Josselin is getraind door Dr. Robert Cialdini en heeft 10+ jaar praktijkervaring in marketing consultancy.

Mascha Selhorst

 

Na een studie Bedrijfskunde kwam Mascha Selhorst in het bedrijfsleven terecht op commerciële marketingfuncties. Ze specialiseerde zich in online marketing via haar baan bij Greetz.nl en maakte kennis met het marketen van evenementen als Hoofd Marketing & Sales bij Loveland Events. Na 18 jaar Vis à Vis te hebben gevolgd als theaterliefhebber maakte ze de overstap naar de culturele sector als Hoofd Commerciële Zaken bij het theatergezelschap.