Interne communicatie, pak jij dat even op? - Cultuurmarketing

Interne communicatie, pak jij dat even op?

Online talk
18 maart 2021 (14:00 - 15:15)

Door corona heeft interne communicatie aan relevantie gewonnen. Wat kan je doen om de interne communicatie binnen jouw organisatie te organiseren of te verbeteren?

Startdatum: 18 maart 2021 (14:00 - 15:15)
Locatie: online via Zoom
Ledentarief (excl. BTW)
€ 15
Regulier tarief (excl. BTW)
€ 35

Juist in crisistijd is interne communicatie van belang om medewerkers te betrekken, maar ook te informeren over veranderende omstandigheden zoals sluitingen, (her)openingen of bezuinigingen. Hoewel interne communicatie een gezamenlijke verantwoordelijkheid is, wordt er voor de uitvoering vaak naar marketing- of communicatieverantwoordelijken gekeken. 

Bij dit event gaan we in gesprek met een expert en ervaringsdeskundigen die verantwoordelijk zijn voor de interne communicatie binnen hun culturele instelling. Zij delen strategische inzichten en praktische tips over hoe je interne communicatie kunt organiseren en wat de rol van de communicatiemedewerker en medewerkers van andere afdelingen (zoals het management, personeelsbeleid of publiekszaken) hierbij is. 

Tijdens deze online talk kijk je naar een korte presentatie en een panelgesprek. Zelf ben je niet te zien of te horen, maar je kunt jouw vragen live aan de sprekers stellen via de chat. De opname wordt na afloop beschikbaar gesteld aan de deelnemers.

Aanmelden

De tarieven voor deelname zijn exclusief BTW:

meld je aan

Sprekers

Deze worden binnenkort toegevoegd aan het programma.