Word lid

Bijeenkomst bij Cultuurmarketing
Of je nu werkt bij een culturele of non-profitorganisatie, als freelancer, leverancier of nog studeert: Cultuurmarketing is er voor jou. Als lid word je onderdeel van een netwerk van meer dan 1.400 professionals.
Kies jouw lidmaatschap

Kies jouw soort
organisatie

Culturele organisaties
zoals musea, podia, gezelschappen, festivals bibliotheken, filmhuizen en kunstencentra word lid
Non-profit organisaties
zoals fondsen, brancheverenigingen, omroepen, onderwijs- of overheidsinstellingen word lid
Zzp
werkzaam als freelancer voor organisaties in de kunst-, cultuur- en erfgoedsector word lid
Bureaus (B2B)
zoals marketing, internet en ontwerpbureaus, crm en ticketingleveranciers en andere b2b bedrijven word lid
Student
gratis lidmaatschap voor MBO, HBO en WO studenten word lid
Meer verdieping?
Boekman is hét tijdschrift over trends in kunst en cultuur en informeert thematisch over trends en structurele verschuivingen in de culturele sector en de cultuurpolitiek.

Krijg Boekman cadeau

  • Word voor 31 mei 2025 lid van Cultuurmarketing
  • Krijg 2 nummers van tijdschrift Boekman cadeau t.w.v. 30 euro
  • En word onderdeel van een netwerk van 1.400+ professionals in de culturele sector
meer informatie

Uit de community

Koninklijke Bibliotheek
Shaila Kalicharan
Dankzij Cultuurmarketing blijf ik op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen mijn vakgebied. Aangedragen tools kan ik direct inzetten en daarmee te groeien in mijn expertise.
Portret Hans Gramberg
freelancer
Hans Gramberg
Het lidmaatschap van Cultuurmarketing is een laagdrempelige manier om je kennis bij te spijkeren en nieuwe inzichten te krijgen.
Portret Sara Verhaert
Museum Hof van Busleyden
Sara Verhaert
Cultuurmarketing is een sterk netwerk dat je aanzet om jouw cultuurmerk zo succesvol mogelijk uit te bouwen. Met het lidmaatschap mis je niets van de nieuwe trends binnen cultuurcommunicatie, marketing en development.
Stichting NDSM-werf
Ludmilla van der Kroon
Marketingstrategieën ontwikkelen zich in hoog tempo. Cultuurmarketing biedt steeds actuele informatie en goed doordachte programma’s die daarop aansluiten.
SPTC
Marjo Wannink
Dankzij Cultuurmarketing is mijn netwerk in de sector gegroeid. Het uitwisselen met andere cultuurmarketeers geeft me veel nieuwe inzichten en inspiratie.
freelancer
Maarten Jeukens
Al jarenlang de plek voor de laatste onderzoeken en opleidingen én om te netwerken. Altijd relevant en actueel.