Word lid

Sluit je aan bij honderden vakgenoten. Word lid van Cultuurmarketing en laat je kennis, netwerk en ideeën in beweging komen. Lid worden kan alleen, of samen met collega’s.
Kies jouw lidmaatschap

Kies jouw soort
organisatie

Culturele organisaties
zoals musea, podia, gezelschappen, festivals bibliotheken, filmhuizen en kunstencentra meer informatie
Non-profit organisaties
zoals fondsen, brancheverenigingen, omroepen, onderwijs of gemeentelijke instellingen meer informatie
Freelancer
werkzaam als zzp-er voor organisaties in de kunst-, cultuur- en erfgoedsector meer informatie
Bureaus (B2B)
zoals marketing, internet en ontwerpbureaus, crm en ticketingleveranciers en andere b2b bedrijven meer informatie

Uit de community

Manamie Becker
Theaters Diligentia & PePijn
Manamie Becker
Bij Cultuurmarketing wordt ruimte gecreëerd om te praten over actuele thema’s. Daarna kun je daadwerkelijk aan de slag met de opgedane kennis.
Portret Janneke Moerel
Kunstbende
Janneke Moerel
Cultuurmarketing houdt me scherp en on track: van actuele Keukengeheimen tot langere trainingen die impact hebben op mijn strategie, ik kan niet zonder!
Portret Hans Gramberg
freelancer
Hans Gramberg
Het lidmaatschap van Cultuurmarketing is een laagdrempelige manier om je kennis bij te spijkeren en nieuwe inzichten te krijgen.
Seb van Deursen
Zicht online
Seb van Deursen
Cultuurmarketing biedt ervaringen en verfrissende inzichten op het gebied van marketing waarmee we onze klanten verder kunnen helpen!
Portret Wahiba Kaddouri
Kazerne Dossin
Wahiba Kaddouri
De behoefte om te groeien en te ontwikkelen wordt gemakkelijker vervuld dankzij Cultuurmarketing: de brede waaier aan activiteiten zorgt er voor dat je steeds up-to-date bent.
TivoliVredenburg
Lieke Timmermans
Als marketeer in de cultuursector beheers je vaak verschillende takken van sport. Via Cultuurmarketing blijf je goed op de hoogte van trends op al die verschillende gebieden.