Meet-up jonge cultuurmarketeers

Jonge mensen socialisen bij Cultuurmarketing bijeenkomst voor jonge marketeers
Online talk
14 februari 2022 (15:00 - 16:30)

Als jonge marketeer is het vaak flink aanpoten; het takenpakket is breed, de verwachtingen zijn hoog en ook dien je collega’s te overtuigen van je marketingcommunicatieplannen.

Startdatum: 14 februari 2022 (15:00 - 16:30)
Locatie: online via Zoom
Ledentarief (excl. BTW)
€ 25
Regulier tarief (excl. BTW)
€ 35

In deze online meetup kom je samen met andere jonge marketingprofessionals om ervaringen uit te wisselen en gezamenlijk een case uit te diepen.

De case die centraal staat zijn de online balletlessen van de Nationale Opera en Ballet. Deze case wordt gepresenteerd door Nitchka Wefers Bettink, online content marketeer bij Nationale Opera en Ballet en winnaar van de de Cultuurmarketing Young Talent Award in juni 2021.

In deze bijeenkomst geeft Wefers Bettink een presentatie over haar case en gaat ze in op haar rol als jonge marketeer binnen de organisatie. Hoe overtuigt ze anderen van haar ideeën, hoe maakt ze resultaten zichtbaar en wat zijn andere tips en tricks die ze met je kan delen?

Er is veel ruimte om je eigen vragen in te brengen en uit te wisselen met elkaar.

Doelgroep

Dit event is voor marketing- en communicatiemedewerkers en zzp’ers onder de 30 die werkzaam zijn voor een culturele instelling.

Prijzen

Deze prijzen zijn exclusief BTW.

meld je aan

Spreker

Nitchka Wefers Bettink Nitchka Wefers Bettink is sinds november 2020 online content manager bij de Nationale Opera & Ballet. Daarvoor werkte ze daar als contentmarketeer.
Vanaf het moment dat Nationale Opera & Ballet moest sluiten in maart 2020 kwam zij met het idee om drie keer per week online balletlessen aan te bieden, zodat mensen direct in hun woonkamer mee konden doen.