Heropleving van een theatermerk met gastvrijheid

Maak kennis met Ruben Israël van Luxor Theater Rotterdam

Met de case ‘Rebrandingstrategie Luxor’ is het Luxor Theater Rotterdam één van de zes genomineerde cases voor de Branddoctors Merk & Experience Award.

Door redactie

Fotografie

Deze afbeelding is gemaakt met Midjourney

Dit zijn de organisaties die kans maken op de Branddoctors Merk & Experience Award, de Centercom Campagne Award en de Publieksprijs als onderdeel van de Cultuurmarketing Awards 2017. Vandaag deel 10: een interview met Ruben Israël van het Luxor Theater Rotterdam.

ruben-israelRuben Israël volgde de HEAO marketing, studie Communicatiewetenschappen en deelstudies Kunst- en Cultuurmanagement en Leiderschap in Cultuur. Israël heeft zowel in de profit (direct marketing), non profit (gezondheidszorg en onderwijs) als culturele sector (Stadstheater, Rotterdamse Schouwburg en Luxor Theater) gewerkt. Momenteel werkt Israël als hoofd marketing, sales en events bij Luxor Theater Rotterdam. Daarnaast vervult hij bestuursfuncties bij Rotterdam Festivals en Mezz Breda.