Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
“Bij de marketing van kunst en cultuur gaat nog wel eens iets fout,” vertelt Mirke Kist van AudioCollectief SCHIK. “Zeker als het om een relatief onbekend medium gaat, zoals bij podcasts.” Desondanks wist SCHIK met hun podcastserie Bob veel aandacht te krijgen en wonnen zij tal van prijzen zoals de Dutch Podcasts Awards en de publieksfavoriet bij de journalistieke prijs De Tegel. “Kunstenaars moeten soms ook marketinggericht denken en ook wij zijn daar zeker niet vies van.”
Door de redactie
Fotografie
Kevin Faingnaert
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.