Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Leren van het succes van Best Kept Secret en Kyteman
5 sep 2016
Hoe maak je succes met een klein marketingbudget? En kan je zonder traditionele media als posters en flyers? Op donderdag 26 november 2015 gaf Niels Aalberts tijdens de Cultuurmarketing inspiratiemiddag marketingstrategie antwoord op dit soort vragen. Aalberts, marketingexpert in de muziekindustrie, sprak over het gebruik van het programmaboekje, het werken met persona’s en zijn aanpak bij Best Kept Secret festival.