Luxor Theater Rotterdam en Naturalis vielen in de prijzen

Winnaars Cultuurmarketing Awards 2017

16 jun 2017

De Branddoctors Merk & Experience Award is gewonnen door Luxor Theater Rotterdam met hun rebrandingsstrategie. De Centercom Campagne Award is gewonnen door Biodiversity Center Naturalis met de T. rex campagne. De Publieksprijs ging naar Luxor Theater Rotterdam en KemnaSenfvoor de oer-Rotterdamse campagne voor de theatervoorstelling De Marathon.

Door de redactie

Fotografie

Alicia Fotografie

De Cultuurmarketing Awards zijn een beloning voor creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de cultuursector. Deze editie kon er ingediend worden in twee categorieën: de Branddoctors Merk & Experience Award en de Centercom Campagne Award. Ook werd er een Publieksprijs uitgereikt.

Deze editie werden er 57 marketingcases ingestuurd; bijna een verdubbeling ten opzichte van de vorige editie in 2015. De vakjury nomineerde ARTtube, het Fries Museum, Luxor Theater (in beide categorieën), Museum Boijmans Van Beuningen, Naturalis, PS|theater, Rotterdam Philharmonisch Orkest, TAQA Theater de Vest, TivoliVredenburg en het Van Gogh Museum. Deze organisaties gaven op 15 juni 2017 in het bijzijn van bijna 200 vakgenoten een presentatie aan de vakjury.

Cultuurmarketing Awards 2017