Het doel van de commissies is om met vakgenoten te leren, delen en reflecteren over een specifiek thema. Daarom bestaat iedere commissie uit een groep mensen die vakinhoudelijke overeenkomsten hebben. Dat kan inhoudelijk zijn, maar ook op rol. Denkbare voorbeelden van groepen zijn: young professionals, data analisten of hoofden marketing van afdelingen met meer dan 10fte. Iedere commissie werkt vanuit een hoofdthema en de groep bepaalt gezamenlijk wat de commissie wil bereiken.
Deelname aan een commissie moet in ieder geval dit opleveren:
Tenslotte deelt Cultuurmarketing bruikbare inzichten en kennis die commissies opdoen (in overleg met de groep) met de rest van de sector.
Het succes van iedere commissie is afhankelijk van de inzet van de groepsleden. Wanneer je je aansluit bij een commissie, committeer je je eraan om aanwezig te zijn bij de bijeenkomsten en input te leveren om het doel van de commissie te bereiken.
Ben je Cultuurmarketing lid en enthousiast om deel te nemen? We horen graag welk thema jij samen met vakgenoten aan wilt pakken. Vul het onderstaande formulier voor 21 februari in. Daarna informeert Cultuurmarketing iedereen over de voortgang.