Cultuurmarketing is dé community voor iedereen die publiek verbindt met kunst, cultuur en erfgoed. Samen met ruim 1350 leden werken we gedreven aan een sterkere kunst- en cultuursector. Het netwerk van Cultuurmarketing is sectorbreed: we leren van en verbinden professionals die werkzaam zijn bij theaters, musea, producerende gezelschappen, kunstencentra, bibliotheken, fondsen en andersoortige culturele instellingen.
Op onze website verschijnt gemiddeld één artikel per week. Dit zijn praktijkcases, interviews met marketeers en vakinhoudelijke artikelen. Om meer ruimte te bieden aan specifieke onderwerpen passend binnen marketingcommunicatie, ondernemerschap en kunst- en cultuurbeleid, doen we deze open oproep aan professionals die hun kennis, visie of opinie willen delen via artikelen.
Na publicatie op onze website worden jouw artikelen verder verspreid via onze social media kanalen en nieuwsbrief en bereiken zo een groot deel van de (marketing- en communicatie)professionals in kunst- en cultuursector in Nederland.
Wil je bijdragen? Dan moet je dit weten:
Marketingdata-analist Sara Oomen: “Het schrijven van een blog dwingt me mijn gedachten te structureren en te toetsen. Ik kan er vernieuwende of verhelderende ideeën in kwijt, van mezelf of van anderen. Het levert me leuke gesprekken op met mensen die mijn interesses delen, ik vind het een goede manier om zo kennis met elkaar te delen.”
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een mail met daarin de onderwerpen waarover je zou willen schrijven en/of concrete ideeën voor artikelen naar [email protected].